כתובת מייל לשליחת קורות חיים: hr@reuth.org.il

משרות תחום פעילות אזרחים וותיקים



רכז/ת תרבות ב-40% משרה לדיור מוגן ג'ני ברויאר בתל אביב
לדיור מוגן לציבור הדתי בת"א דרוש/ה אחראי/ת תרבות ב - 40% משרה.

במסגרת התפקיד:
תיאום שעורים, הרצאות, טיולים, קונצרטים, ערבי שירה, סרטים, שעורים תורניים למיניהם: גמרא, מדרשי חז"ל, מחשבת ישראל, תנ"ך,פרשת שבוע, וכן שיעורי יוגה התעמלות, סדנאות, שיחות קבוצתיות, חוגים ספריה, מקהלה, פרלמנט וכו'.
בקרת איכות המרצים ושביעות רצון של הדיירים מהם. 
  • נוכחות מידגמית בפעילויות תרבות.
  • פעילויות תואמות לאירועי וחגי ישראל.
  • ניהול מו"מ עם נותני שירות מבחינת תעריפים, תוך עמידה ושמירה על תקציב התרבות בבית (ניהול תקציב תרבות).
  • תיאום אוטובוסים וסיורים מחוץ לבית המתאימים לאוכלוסית הקשישים. 
  • בניית תוכנית תרבות שבועית ומעקב אחר מימושה כל זאת ועוד ברוח המתאימה לציבור דעתן.

דרישות:
  • הכרת עולם התרבות של הציבור הדתי לאומי.
  • גישה ויכולת עבודה טובה עם אוכלסייה מבוגרת.
  • הכרות נרחבת עם ספקי תרבות שונים.
  • יתרון לניסיון בעבודה בדיור מוגן דתי.
  • הכרות עם תוכנות אופיס.
  • מוכנות להישאר לתורנות בשעות הערב יום אחד בשבוע.

* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

---------------------------------------------------------------------


עובד /ת סוציאלי /ת ממלא /ת מקום לדיור מוגן דתי בתל אביב
לדיור מוגן לאוכלוסייה הדתית בתל אביב, דרוש /ה עובד /ת סוציאלי /ת ב75% משרה ממלא /ת מקום.

במסגרת התפקיד:
  • התפקיד כולל יצירת קשר אישי עם דיירי הבית ומשפחותיהם, עבודה מול רשויות שונות כגון ביטוח לאומי תהליכי אפוטרופסות ועוד.
  • בקרה ופיקוח על העובדים הזרים בבית. 
  • יזום פרויקטים קהילתיים בשיתוף עם דיירי הדיור המוגן.
  • התפקיד הינו תפקיד ניהולי והינו חלק מצוות הניהול של בית הדיור המוגן.

דרישות
  •  ניסיון בעבודה עם קשישים לפחות שנתיים - חובה.
  • ניסיון בעבודה מול גורמי רווחה - חוק סיעוד וכדו'.
  • ניסיון בעבודה בצוות רב מקצועי - יתרון.
  • תואר ראשון בעבודה סוציאלית - חובה. 

* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

 

---------------------------------------------------------------------


משרות מטה


טכנאי /ת מחשבים לעמותה בתל אביבדרוש /ה טכנאי /ת מחשבים לעמותה בתל אביב. משרה מלאה. ימי עבודה א'-ה' בשעות 08:00-17:00 או א'-ה' בשעות 8:00-16:00 + ימי ו' בשעות 08:00-12:00 לסירוגין. 

דרישות
  • ניסיון מוכח של 3 שנים לפחות, בסביבה מרובת משתמשים.
  • הבנה מעמיקה במערכות הפעלה WIN XP,WIN 7,WIN10, אופיס: 2003,2007,2010.
  • ידע בסיסי ב Networking כולל ידע ברשתות WIFI.
  • ניסיון בחיבור תחנות ברשת ושיתוף משאבים.
  • ידע בהתקנות ובתיקון בעיות חומרה ותוכנה.
  • יכולת איתור תקלות ומתן פתרונות.
  • יכולת למידה עצמית גבוהה.
  • יכולות הדרכה ותמיכה.
  • יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה.

  

* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

---------------------------------------------------------------------

 
טמיע/ת מערכות מידע למרכז רפואי שיקומי 
לעמותה המפעילה בית חולים רפואי שיקומי ומוסדות נוספים, דרוש /ה מטמיע /ת מערכות מידע. 

תיאור תפקיד
  • אפיון צרכי משתמשים.
  • תמיכה במשתמשים.
  • הדרכה והטמעה של מערכות רפואיות מגוונות: מערכת ERP - פריוריטי, מערכות BI ועוד.

 

דרישות
  • הכרות עם תהליכים בארגון עסקי, מערכות מידע כמו ERP או BI וכד' - יתרון.
  • היכרות עם מערכות רפואיות - קליני ואדמיניסטרטיבי - יתרון.
  • ניסיון של שנתיים בהדרכה והטמעת מערכות מידע.
  • ניסיון בפיתוח חומרי הדרכה.
  • ניסיון בהעברת הדרכות ועמידה מול קהל.
  • יכולת התנסחות ברמה גבוהה.
  • שליטה מלאה ביישומי אופיס.
  • תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות.

 

 * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

---------------------------------------------------------------------


רכז /ת רכש במחלקת רכש והתקשרויות ב 75% משרה
לעמותה בתחום השיקום הרפואי בתל אביב דרוש /ה רכז /ת רכש בהיקף של 75% משרה, 5 ימים בשבוע.

תיאור תפקיד
  • טיפול שוטף בהצעות מחיר ובהזמנות.
  • ריכוז ומעקב שוטף על הסכמים חדשים וקיימים.
  • טיפול שוטף בנושאי מנהלה ואדמיניסטרציה (תקשורת, רכבים וכו').
  • ניהול יומן וקביעת פגישות.
  • סיוע בעבודות /פרויקטים שונים במסגרת מחלקתית ככל שיתאפשר.

דרישות
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי חובה.
  • ניסיון עבודה במחלקת רכש יתרון.
  • שליטה מלאה ב-OUTLOOK ו- OFFICE.
  • הכרות תוכנת פריורטי יתרון.
  • שירותיות, אדיבות וסבלנות.
  • יחסי אנוש מעולים.


*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

 

---------------------------------------------------------------------


רכז /ת פיתוח משאבים - החלפה לחל"ד 

תיאור תפקיד
  • אדמיניסטרציה של כלל המחלקה: ניהול יומן, זימון ישיבות, מענה טלפוני, הכנת מצגות דוחות.
  • אחריות ותפעול מאגר התורמים: עדכון שוטף של המאגר, מעקב שוטף על התקשרות עם תורמים, מתן שירותים לתורמים, הפקת קבלות.
  • אחריות ותפעול מערך הדיוור הישיר לתורמים.
  • פרויקטים: ליווי ותפעול אירועים גדולים שהעמותה עורכת.


דרישות
  • עבודה במשרה מלאה.
  • יכולות תפעוליות גבוהות יכולת ירידה לפרטים, יסודיות, גמישות.
  • שליטה טובה מאוד במחשב.
  • אנגלית ברמה טובה.
  • ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • יכולת עבודה בתנאים משתנים.


* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.


---------------------------------------------------------------------


דרוש /ה חשב /ת שכר למחלקת השכר של עמותת רעות במשרה חלקית (סביב 60%) 
דרוש /ה חשב /ת שכר למחלקת השכר של עמותת רעות במשרה חלקית (סביב ה 60%). 

תיאור תפקיד
  • הפקת דו"חות ונתונים ממחולל הדוחות " אופק ".
  • עבודה עם תוכנת חילן שכר ונוכחות.
  • הטמעת קופות גמל וקרנות השתלמות במערכת השכר.
  • הטמעת הסכמים קיבוצים במערכת השכר.

 

דרישות
  • ניסיון קודם של 5 שנים כחשב /ת שכר - חובה.
  • בעל/ת תעודת חשב שכר - חובה.
  • ניסיות בעבודה על מערכת 'חילן' - חובה.
  • ניסיון וידע באקסל - חובה.
  • ידע בהנהלת חשבונות - יתרון.
  • בעל /ת תקשורת בין אישית טובה.

 

* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

 

 ---------------------------------------------------------------------


מנהל/ת מחלקת אחזקה לבית חולים בתל אביב
דרוש/ה מנהל/ת מחלקת אחזקה לבית חולים בתל אביב.
 
תיאור תפקיד
  • אחריות על אחזקתם, תקינותם וכשירותם של כל מבני ומתקני בית החולים, תשתיות והמערכות השונות- חשמל, מים, מיזוג אוויר ועוד.
  • אחריות על תכנון ואחזקה השוטפת, השנתית והרב שנתית ביעילות וחיסכון.
  • מתן מענה לפניות בנושא ציוד, תחזוקה, תשתיות וליקויים במבנה בית החולים.
  • אחריות על חוזי האחזקה, השירות והפעלת קבלנים חיצוניים.
  • ניהול צוות עובדים.
  • ניהול תקציבי של המחלקה.
  • כתיבת נהלי עבודה חדשים ועדכון נהלים קיימים.
  • קביעת מדדי שירות.

דרישות
  • תואר מהנדס בתחום רלוונטי (מכונות /חשמל /מכשור ובקרה).
  • ניסיון בניהול מחלקת אחזקה / יכולת ניהול והנעת עובדים.
  • זמינות למקרי חירום מחוץ לשעות העבודה- ייתכנו הקפצות מעבר לשעות העבודה
  • ראייה מערכתית.
  • יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות ומרובת ממשקים.
  • יכולת עבודה שוטפת בסביבה ממוחשבת / אוריינטציה מחשובית: סביבת Office, אינטרנט ומערכות תחזוקה.
  • תודעת שירות.
  • יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מצוינים.
  • יכולת ארגון, תכנון וסדר ברמה גבוהה.
 

*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

 ---------------------------------------------------------------------



מנהל /ת יישומים לעמותה ולמרכז רפואי שיקומי בתל אביב
דרוש /ה מנהל /ת יישומים לעמותה ולמרכז רפואי שיקומי.

תיאור התפקיד:
  • ניהול כלל היישומים במחלקת מערכות מידע, כולל ייזום רכש /פיתוח יישומים חדשים. 
  • אחריות על הגדרת ארכיטקטורה.
  • מיפוי דרישות.
  • אפיון ופיתוח של כלל המערכות בארגון תוך ניהול תקציבי ולו"ז.

דרישות:
  • תואר אקדמי רלוונטי.
  • ידע וניסיון מוכח בהגדרת תהליכים חוצי ארגון וניסיון בניהול פרויקטי מחשוב.
  • ניסיון בניהול צוות עובדים וספקים חיצוניים.
  • יכולת עבודה בצוות לצד עבודה עצמאית. 
  • יכולת תמרון בין פרויקטים שונים בו זמנית. 
  • ניסיון בעבודה עם מערכות רפואיות, פריוריטי, BI - יתרון. 

* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

---------------------------------------------------------------------


משרות מקצועות הבריאות


למכון הכאב דרוש/ה רופא/ה מומחה בתחום הכאב בחצי משרה
מכון הכאב במרכז הרפואי שיקומי רעות תל אביב מציע מגוון טיפולים בשיטות ובטכנולוגיות מתקדמות. הזדמנות לעבוד בסביבה מובילה בעלת מכשור חדשני ומתקדם.

דרישות:

  • רישיון לעסוק ברפואה בישראל
  • תואר מומחה ברפואה שיכוך כאב
  • יכולת עבודה בצוות
  • השתתפות פעילה במחקר רפואי

 * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

---------------------------------------------------------------------



רופא/ת ילדים למערך הילדים (מחלקות שיקום נשימתי והנשמה ממושכת ומחלקת סיעודי מורכב ילדים)
מערך הילדים ברעות הינו מהגדולים מסוגו בארץ, חלוצי בתחומו, ובעל גישה ייחודית למטופל ומשפחתו. המחלקות מטפלות בתינוקות, מגיל חודש ועד 18 שנים עם מגוון מחלות ופגיעות כגון: מחלות גנטיות, נוירולוגיות וכרוניות, מומים מולדים, פגיעות ראש, פגיעות מוחיות ועוד

תיאור התפקיד:
  • קיום ביקורים סדירים במערך עם הצוות המטפל, קבלת דיווח על מהלך הטיפול במאושפזים, קביעת  האבחנות והתכניות הטיפוליות המוצעות ע"י הצוות, או החלטה על שינויים בהן.
  • מתן ייעוץ למחלקות ביה"ח בנושא התמחותו.
  • קיום פגישות סדירות עם הצוות הרפואי במערך, ייעוץ ופתרון בעיות מקצועיות המתעוררות בקרב הצוות המקצועי, יישום תכנית עבודה.
  • אחריות על ניהול רשומות עדכניות, ברורות ושוטפות ,המפרטות את המידע הקשור לטיפול בחולה.
  • מסירת מידע הקשור לחולה, לממונה ולכל גורם המוסמך לקבלו, לפי החוק והנהלים המאושרים.
  • מעקב שוטף אחר התפתחויות מדעיות בתחום עבודתו, ייזום מחקרים רפואיים בנושא המערך, איסוף חומר רלוונטי, פרסום הממצאים ויישומם בעבודה.
  •  ביצוע של הוראה אקדמית למתמחים ולסטודנטים.
  • ביצוע כוננויות.
  • ביצוע פעילויות נוספות בתחום המקצועי, בהתאם להוראות הממונה הישיר.  

דרישות התפקיד: 
  • רישיון לעסוק ברפואה בישראל
  • תעודת מומחה ברפואת ילדים
  • ניסיון של 3 שנים
  • ניסיון בטיפול בילדים מונשמים – יתרון
  • יחסי אנוש מצוינים, אמפתיה, סבלנות
  • יכולת עבודה בצוות
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

---------------------------------------------------------------------



 רופא/ה מומחה או תחומי לעבודה במחלקה הגריאטרית
תנאים טובים למתאימים/ות, מקום עבודה לטווח ארוך.

דרישות:
  • ניסיון בתחום הגריאטריה והשיקום - יתרון.
  • נכונות לעבודה במשרה מלאה. 

* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
 

---------------------------------------------------------------------


רופאים/ות להתמחות בשיקום – מענקים ממשלתיים יינתנו לעומדים בקריטריונים 
דרושים/ות רופאים/ות להתמחות בשיקום. 
מתמחים המשתלבים בתכנית של  המרכז הרפואי שיקומי 'רעות' בתל אביב:
נהנים מלמידה עם טובי המומחים בארץ ובעולם
רוכשים מקצוע ייחודי
משלבים עשייה רפואית עם מחקר ומצוינות אקדמית וזוכים להיות חלק ממשפחת "רעות" – סביבת עבודה תומכת, איכותית ומקצועית שתשמח לקבל אליה מתמחים לעבודה לטווח ארוך.  
המעוניינים/ות מוזמנים/ות להגיע למפגש וסיור והיכרות. 
מענק ממשלתי יינתן לרופאים/ות העומדים בקריטריונים שקבע משרד הבריאות. 

 * המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

---------------------------------------------------------------------



רופאים/ות להתמחות והתמחות על בגריאטריה
לומדים מטובי המומחים בתחום השיקום וגריאטריה
רכישת מקצוע ייחודי, נדרש
משתלבים במסלול קליני, איכותי ורב מקצועי העוסק במחקר ומצוינות אקדמית
נהנים מסביבת עבודה איכותית ותומכת
הזדמנות להתפתחות מקצועית ייחודית לטווח ארוך
ההתמחות הינה מגוונת וכוללת גריאטריה שיקומי, אקוטית ומרפאתית
המעוניינים- מוזמנים להגיע למפגש היכרות וסיור במקום.

* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

---------------------------------------------------------------------



עוזר /ת רופא למרכז רפואי שיקומי בתל אביב
לתפקיד מאתגר ומלמד דרושים /ות עוזרי /ות רופא.
תנאים טובים למתאימים /ות.

דרישות: 
לימודי רפואה החל מהשנה ה-5.

* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

---------------------------------------------------------------------



רופאים/ות גמלאים/ות למשרה חלקית
המרכז הרפואי שיקומי רעות בתל אביב קולט רופאים/ות שפרשו לאחרונה לגמלאות ומעוניינים/ות להשתלב במערך בית החולים במשרה חלקית.
 
דרושים: 
מומחים ברפואה פנימית, א.א.ג ועור להשתלבות במחלקות השיקום השונות. 

* המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

---------------------------------------------------------------------

 

משרות בתחומי האדמיניסטרציה, תקשורת ולוגיסטיקה


טבח/ית לעבודה במרכז רפואי שיקומי ומוסדות נוספים בעמותה
לעמותה בתל אביב דרוש/ה טבח/ית למרכז רפואי שיקומי ולמוסדות העמותה הנוספים.
התפקיד כולל עבודה במטבח חם, מטבח קר, הוצאת האוכל.
שעות עבודה: 6:00-14:00+ ימי שישי 6:00-12:00.


דרישות:
  • ניסיון במטבח המוסדי.
  • הכשרה מקצועית - תעודה סוג 1.
  • נכונות לעבודה במספר מוקדים.
  • נכונות לעבודה מאומצת.
  • שירותיות ועבודת צוות.
  • סדר וארגון.

* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

---------------------------------------------------------------------



עורך/ת תוכן לאתר של מרכז רפואי שיקומי בתל אביב
דרוש/ה עורך/ת תוכן לאתר של מרכז רפואי שיקומי בתל אביב.
אתר המרכז הרפואי שיקומי כולל את מרכז המידע, אתר מידע בתחום רפואת השיקום והגיל השלישי.

תיאור התפקיד:
איסוף וכתיבת מידע שוטף לאתר בית החולים.
ניהול תוכן, לרבות כתיבה ועריכה, של מרכז מידע רעות באתר בית החולים.
כתיבה ועריכת תכנים בתחומי הבריאות.
ייזום פרויקטים בתחום התוכן באתר.
ניהול שיתופי פעולה פנים ארגוניים: עבודה מול רופאים ואנשי מקצוע מתחום הבריאות.
עריכת התוכן באתר בהלימה לאסטרטגיה התקשורתית - שיווקית של בית החולים.

דרישות:
תואר ראשון בתחום רלוונטי חובה.
ניסיון בעריכה ובכתיבה אינטרנטית ו/ או עיתונאית 3 שנים לפחות.
ניסיון בעבודה בסביבה מורכבת ומרובת ממשקים.
יכולת ניהול בסביבה דינמית.
יצירתיות, יסודיות.
נכונות למשרה מלאה. 

* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

---------------------------------------------------------------------



מזכיר/ה בהנהלת המרכז הרפואי שיקומי בתל אביב
למשרדי הנהלת המרכז הרפואי שיקומי בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה במשרה מלאה.
משרה מאתגרת ומלאת עשייה.

במסגרת התפקיד:
ניהול יומנים ותיאום פגישות.
מענה טלפוני ופרונטלי לבאי המרכז הרפואי שיקומי ולמחלקות השונות.
עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים.
ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד.
רפרנט /ית משאבי אנוש- סיוע בהעברת נתוני עובדים לאירועים, ריכוז נושא השתלמויות, העברת טפסים רלוונטים וכו'.

דרישות:
תואר ראשון- חובה.
ניסיון אדמיניסטרטיבי- חובה.
שליטה מלאה ב-OUTLOOK ו- OFFICE.
כושר ביטוי בעל פה ובכתב.
אנגלית ברמה גבוהה- יתרון.
ייצוגיות ותודעת שירות גבוהה.
יחסי אנוש מצוינים.
יכולת עבודה בצוות.
יכולת עמידה במצבי לחץ וריבוי משימות.
יוזמה ויצירתיות.

* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

---------------------------------------------------------------------



 עובד/ת סוציאלי/ת למרכז רפואי שיקומי
דרוש/ה עו"ס בהיקף משרה של 100% לעבודה בשתי מחלקות של חולים כרונים, מחלקת סיעוד מורכב ומחלקת מונשמים.
העבודה היא במסגרת מילוי מקום לעו"ס שיוצאת לחופשת לידה.

התפקיד כולל:
1. טיפול ישיר בחולים ובמשפחות:
- תמיכה וליווי של המטופלים והמשפחות בהתמודדות עם הקשיים ומצבי המצוקה הקשורים למצבו של המטופל.
- הקניית ידע וסיוע במימוש זכויות.
ב. עבודה בצוות רב מקצועי ומתן דגש לנושאים הפסיכוסוציאליים בעבודה עם המטופל והמשפחה.

דרישות:
א. תואר ראשון + רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.
ב. תכונות אישיות הכוללות - תקשורת בינאישית ויכולת ארגונית ברמה גבוהה.
ג. רצוי ניסיון בתחום הבריאות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

---------------------------------------------------------------------

למרכז רפואי שיקומי רעות בתל אביב דרוש/ה רכז/ת מנהל חולים וגבייה

תיאור תפקיד:
  • קשר ישיר עם גורמי חוץ ופנים, ספקים, קופות חולים וחברות ביטוח. 
  • ממשקי עבודה רוחביים מול מחלקות האשפוז ומרפאות המרכז.
  • קבלת קהל פרונטלית. 
  • טיפול בגבייה והתחשבנות.
  • מענה טלפוני.
  • מתן שירות למטופל ובני משפחתו בנושא גבייה ואדמיניסטרציה.

דרישות: 
ניסיון בתחום הגבייה /שירות /אדמיניסטרציה - חובה.
ניסון מארגונים רפואיים - יתרון.
יחסי אנוש מצוינים.
יכולת עבודה עצמאית.
שיתוף פעולה מול צוות.
סדר וארגון.
שליטה מלאה בתוכנות office - חובה.
נכונות לעבודה במשרה מלאה. 

* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

התנדבות ברעות

התנדבות ברעות
דורית בק מתנדבת בסריגה וחנינא שרעבי מאמץ חברתי קרא עוד